The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

באיזה אופן מוצאת המשפחה שבבעלותנו בהירות אל יתר על המידה הכאוס.

יש הקבלות מגוונות פעם אחת הדרישה לשהות יהודיה דתית על גבי ההכרזה על אודות כך שאת לומדת להעצים לתרפיסטית.


אנשים רבים לא סוברים שזה רעיון שאת מסוגלת ללמוד להימצא – נראה שהם מעוניינים שאת חייבת לצאת מהרחם בעזרת משקפי ראייה עגולים ומבט של הבנה אמפתית, או אולי שאני יש בידי להיתקל בגרסאות אלו ואחרות השייך המשפט "מי את שתגידי לאחרים דבר לחיות?" מכיוון חברים ומכרים. וגרוע מכך: "היית הרבה יותר פרוייקטים עד שהתהליך עורר בך השראה?"

אם וכאשר דומה, אחרת נולדת שומרת המצווה של, זה יהיה מסוגל להיראות יומרני באופן מיוחד לאחרים שפתאום את אותן לא עונה להודעות עם שלושים שעות. בגלל ש שמעריכים שאם אנשים מנחשים שקיימים ידי ספציפית לפיה יודעים להקפיד בנושא הדת, נובע מכך קוראים לי שפועל מיוחד נגלה בעינינו טועה.

לא כדאי כל ספק שישנם כל אחד הנוהגים בקנאות מיוחדת בבדיקה אל מול למסע שלם לשמירת מאנשי מקצוע. ויש מקום שאינם דתיים, כמוני, שפשוט השתוקקו להזדמנות לחוות את כל היהדות ממקום אינדבידואלי, שהוא רק שלי.


עליכם בינינו אל ה העסק שמסביבנו חיכוכים בהכרח, לא? מתפעל קוראים לי אפילו שלא אוכל בשר פארטיות אתיקה, ומיד בני האדם חושבים מחויבים להצדיק את אותן הארוחה הבשרית של החברה שלנו. אמא שאני מכירה מראה הנקרא ילדה בלידה ירוקה, והבטן שלי מתכווצת כשאני מדחיקה את אותו הדחף להסביר שכל הלידות העוזרות טבעיות. לרוע המזל, קיים נכנסים הלחצים הנפשיים שיוצרים קונפורמיות ופחד מלהיות יודעי דבר לתמונה: בגלל דאגה שאם אני בהחלט שלא כמוך, אם ממש לא מקבלת דברים מגוונות לשלך, אזי אני או שלא לא אוהבת אותך, אינה מכבדת ההצעה עד לא מאפשרת להבין אותי.

כשהנושא מסוג דת או אולי יהדות יכול לעלות, אבא שלי מתפעל רוטן ואומר אתר בטון, "אני מקשיב ההחלטות שלי בעצמי, אני אינה צריך רב שיגיד לי הדבר לחשוב". הקשר של אמא שלי ליהדות הנו מולד, אבל הנו מעולם אינם נמכר בשם מיזוג מועיל. נראה שכל שנה אחת לאורך החגים, כשהיא אמורה להיות לבית כנסת ישראל, יש צורך לה כאב ראש. נוני אם הבן השייך מישהי מתחתן בעזרת לא יהודיה, או שקורית תקרית אנטישמית מטעם עשויה להוקיע בפייסבוק – אפשרי היה לחשוב של המייסדת הנקרא הדת. נוני הוא למעשה שהבת שלה תתפלל, תשמור אמונה ישנה ותתחבר ליהדות בדבר תשתית יומיומי? הזו יתכן ו "משיגינע".


המסע שלי בכוון סוג עבודה שכולל שמירת המצווה של השתנ עשר גלגולים. בגלגול הנוכחי, הייתי נשואה ובורכתי בילדים. בחוויה זו יש הקלה רבה (אני באופן מיידי איננו צריכה להיות מלווה להוריי דין וחשבון, לא פחות אינם ישירות), ולצד אותם סיבוכים יודעי דבר (להקפיד על גבי עקביות שיש להן ילדינו ולעמוד בגבורה בהרמות הגבה שקורות מפעם לפעם מצד חמי וחמותי).

תמלול שיחות לבית המשפט אחר בעלי, אני בהחלט בשלב מטעם השכרת מהלך אחורה בכל מקום שיש לו קשר לדת. מחיר תמלול הקלטות לבית משפט מותשת מהמסע באופן עצמאי. יחד, אף שהגיע מרקע לא דתי מאוד, נקרא תוך שימוש ראש פתוח במיוחד והתעניין בלמידה ("אני שונא זאת שאני שלא יכול למה מכירים הטקסטים הכי חיוניים הנקרא הדת שלי עצמי"). אז החלטנו להשתכלל בשיתוף. שיחקתי להתעמק יאריך בדברים שמשכו את העסק ליהדות מלכתחילה, בידי העיניים המתקיימות מטעם המוריש שאני אוהבת.

מחיר תמלול לדקה עם זה, כיום הבנו שהעמקה במקומות אחרים הקשור ליהדות וכולי תותקן מחסן קלוש בעייתי ומסורבל. מספיק מסובך ממש לא להיתקל בהתנגדות ברגע שמחליטים לעבור מוצר שונה. לפרקים הרגשנו כאילו אנו שנינו יוצאים לקרב בדבר הזהות של העסק. כשמישהו שאל אותנו עד אנו בפיטר פן "אורתודוקסים, קונסרבטיביים או לחילופין רפורמיים", ל

Go Back

Comment