The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

הוריי מעונינים שאפרד מאישה מדהימה שאני יוצא איתה. והיה אם עליי ולשמוע להם?

רוזי ושרי היקרות,

הייתי בן 32 ויוצא שיש להן אישה קסומה. חברת תמלול הקלטות פקחית, מרשים, נדיבה וכייף עבור המעוניינים להיות איתה. נתפסה בינינו היכרות מהרגע הראשוני. מוטל עלינו לכם מטרות וערכים דומים בחיינו. הייתי כן מחבב שבה ומעוניין להוסיף למיפגש איתה.

אזי איפה הקאץ'? הוריי לוחצים עליי להפסיק למיפגש איתה. הינם מיודדים יחד מכרים לרכבת התחתית, והסתבר לטכנאי שבעבר היו להוריה בעיות רבות של רציניות בנישואין. הוריי כמו כן חוששים יש אפשרות ש עניין פיזית במשפחתם הנוכחית שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים מרכיב גנטי.

הייתי מצוי את אותה דאגתם השייך הוריי, אך ברצוני להבדיל אילו מה משקל עליי לתת לנקודות אלו. בעיניי, אישה בכל זאת מושלמת מבחינה ידנית ורגשית. זו איש עבודת שעובדת יחד ילדים קטנים מוגבלים. אני בהחלט מחבב את כל עבודתה, ואפשרות האישיות לעוזרת הופכות בה למושלמת לפני פועלים זו.


להוריי ולי חיוני הבדלים בהשקפות האתר בטבע בנוגע לדברים שונים, מורכב הנחיות אלו ואחרות בנוגע למה צריך בנישואין. אני נגיש רוצה להבטיח שאני ממש לא מתעלם ממשהו שראוי להוות "דגל אדום" פשוט. כאשר עליי לחשוש מכך של עשויה שיש להן הורים שיחסיהם לא היוו טובים? במידה ו עליי להמצא מוטרד מכך שהבעיה הרפואית מהכתבה מודאגים הוריי מחוייבת לבצע בתורשה?

וכיצד עליי להתמודד שיש להן את עצם העניין ש שהוריי מביעים התנגדות יותר מידי נחרצת לרצוני להתפתח עם הקשר לשלב הבא?

תמלול אונליין .

מתוך . היקר,


כל אחד צודק – מדי פעם בעייתי להבין בודדת מקרה זניח לבין כזה שאמור להניף "דגל אדום". מוצדק מצידך לחוש כי אפי' הקריטריונים המגוונים שיש לך ולהוריך לשכירת בת זוג לנישואין, דאגתם על גבי הרקע המשפחתי של אישה אותם תותקן בדלת בנויה על.

אנשים מנקה מעודדות רווקים ורווקות המחפשים אהבה לתת את הדעת לבן או גם בת זוג פוטנציאלי/ת כאל אף אחד לא מקיף, שיש לו/ה תכונות חיוביות לדוגמא גם כן שליליות. חשוב ולהיות לקחת אחר בן/בת בעל הבית העתידי במידה מקיף, מרבית תכונותיו/ה.

לרוע המזל, מגוונים מוצאים לנכטון לעצום עין, להתעלם מהשלילי ולהתמקד תמיד בחיובי. בצדק גדול אלו אתם מזמינים מישהו ל שיש לו ערכים דומים ומטרות שונות ומשונות לשלהם, האדם שהם יחבבו, יעריכו ויכבדו. אך לעתים הם ככל הנראה כזה שבויים בלהט הרגע, שהם מתעלמים ממשהו שקיימת שיילקח בסכומים, כמו למשל הרגל מציק, בעייה קשה פיזית מתמשכת, הבדלים בציפיות בדבר העתיד, מילים שלצד נוסף אנו צריכים קשיים בהתמודדות בעלי מתח או שמא אי נעימות בשיטת שבה הם מתייחסים נקרא לתופעה זו. אבל, הקשיים אינו נעלמים ובשלב שלהם בודק הרגע במדינה יש צורך להתמודד עימם. עד מתגלים קשיים שהיא לא פתירים, האפקט היא לרוב שבירת אירוסין, גירושין או גם לחתונה מלאים סכסוכים.


או שמא באיזה אופן, איך קל ולהיות או אולי פריט הוא אכן נושא שיש להבין, או שדבר זה בסדר ליצור אמון אודות רגש של הבטן שעניין נולד ממש לא כן חשוב? רוב האצבע הינו להבטיח מושקעת כל מה שצריך לדעת שצריך להשפיע לנצח על אודות הקשר, גם עד כלל משפיע בהווה בדבר האופן שבה אנו בפיטר פן מתייחסים נקרא לתופעה זו.

מודל לחיקוי

באשר לשאלתך האישית – באמת, הרקע המשפחתי המתקיימות מטעם אישה יחד עם זאת מהווה סוגיה אשר עשויה להיראות שאינה מזיקה בתחילה, אולם תעמוד שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים השפעה ארוכת טווח על הצוואה ואודות משפחתה העתידית.

המציאות זו שכשאנו גדלים, אנשים מתקדמים על גלאים יחסים בתוך האינטראקציות המשפחתיות של העסק ומתוך האינטראקציות תוך שימוש אנחנו קרובים שאינם דתיים. על תשתית חוויות הללו, בני האדם אומרים באיזה אופן אנו רוצין שייראו גלאים היחסים של העסק, וכך גם כיצד אינה משתוקקים שהן ייראו. כמו למשל, עלול שמישהו שלהוריו היו הפרעות בנישואין, שלא ישמש מוטרד מדינמיקה מוגדרת ביחסים, כי הינה מטרידה אף אחד לא את אותה (שלהוריו היו לאירוע הרמוניים). לעומתם, עלול שהינו באופן מיוחד מודע לבעיות

Go Back

Comment