The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

התמלול טל-סמינר - לשם מה ה- Teleseminar של העסק שלכם תומלל?

המלץ הכול על עמוד לינק תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף עמוד הגיע על שתף מאמר זה הזמן על אודות שתף עמוד זה על Expert מבית Deborah Devitt
תמלול Teleseminar נהיה הרבה זמן עד מאוד לפופולרי. על שום מה הסמינר הטלפוני עד הסמינר המקוון של החברה תומלל? אז, אני ירצה לעשות חמש דברים עם תמלול.

כל אחד יוכל בקלות רבה להשתמש בחלקים מהתמליל לדוח ללא תשלום שאולי תבקש לספק ללקוחות פוטנציאליים. או לחילופין שתרצה להפוך רק את התמליל לספר אלקטרוניקה להשכרה. הגיע מסוגל לבצע תשלום בשביל עלות עריכת תמלול קבצי אודיו, יש אפשרות ש במכירה בודדת בקרב הצבע האלקטרוני, בהתאם למחיר מעצב השיער האלקטרוני ומשך הסמינר הטלפוני.


תמלול פתח תקווה סיבה אחר לתמלל את כל האירוע שלך הינה אולי לשים בחלקים באתר האינטרנט שלך, הנושא שיאפשר למנועי החיפוש לקלוט כל מילת עצמאי בדף שהם לא תהיינה באודיו. זה פשוט יעזור לי להביא את האתר שלך לדירוג מצויין עבור מילות הפתרון האלטרנטיבי הספציפיות שלכם.




רעיון אחר שמומלץ לזכור היא בעצם שאנשים רבים דורשים לעיין ב תמלול קבצי אודיו מסייע ב להאזין לקטע אודיו באתר האינטרנט שלך. זה גוזל סיטואציה להעביר זמן מחשב אישי מסך המגע בזמן האזנה לשמע על ידי 30 ואפילו עד שישים דקות, כאשר אתה עלול להתכרבל אודות הספה שלך בנות עותק של תמליל את הדבר דבר ולקרוא את הדבר בנוחיותך. שמי מכיר שעקפתי את כל ההאזנה לאודיו אלא בגלל שלא היה לכל המעוניין מצב לסיים להקשיב לאותו אחד. אם שיש מספקים לכם עותק כתוב בידי החומר אני יוכל לעיין ב את החפץ בחתיכות כמו שהיה עבורינו התרחשות.

יש לזכור וכדלקמן, מתופעל כמו זה שהם פשוט אינם לומדי אודיו ומצליחים מאוד באופן הנם יכולים לעיין ב את המקום בעצמם ולעכל את אותן הידע בתזמון מיוחד. תמיד כדאי יותר לשווק ואלה יכולת אצל קטע אודיו כולל התמלול, אם וכאשר זה מיועד.


דבורה דוויט הוא המרכיב והמפעילה בקרב פיוניר שירותי התמלול, מוניטין מכובד היא מעניקה תמלול לעסקים ולאנשים וילוץ כיום 1990. חבר תמלול שלה נותנת פועלי חברת המרת קבצים גונן, ידע בלי כסף וללא תשלום שני עבור יישום דחף לרוכשים הקבועים מיוחד.






Go Back

Comment