The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

והיה אם פירמות מיקור מלבד של התמלול רפואי מספקות את אותן עבודתן בזמן?

המלץ על אודות קישור לינק תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף לינק זה בשנת שתף עמוד זה ב-Redditשתף לינק הגיע ב-
בתי בני אדם, רופאים בודדים ומרפאות קבוצתיות מיקור חוץ רק את עבודות תמלול קבצי אודיו שלהם לחברות תמלול קבצי אודיו. הנם מודאגים באופן משמעותי לגבי מצב האספקה ​​שכן יש צורך בפתרונות מתקופת בכול בנוגע לרישומי מטופלים, הגשת תביעות ובעיות נוספות של החזר. קדימה קושיה נפוצה כאשר בוחנים מיקור מלבד היא: במידה ש בתי עסק מיקור חוץ בידי תמלול רפואי מספקות את עבודתן בזמן?

stamp מיקור חוץ מ בידי תמלול רפואי - משתנים המשפרים את אותו מהירות הסבה


במטרה לסגור רק את הפעילות בזמן, יותר מידי שעליכם לעשות הוא להפקיד את אותו המשימה על ידי חברת תמלול קבצי אודיו רפואי תחרותית. לספקי חברת אמינים יש אמצעים שונים כדי לתאם אירועים לגרום אופציות מנוסים במסגרת זמן הנתונה:

מתמללים מסמכים רפואיים מוכשרים – עסקים תמלול רפואי מועילות מושם צוותים על ידי מתמללים מתמחים לביצוע הפעילות ביעילות. הינם זכאים להעניק תמלול בזמן של מידי ניתוח דו"ח רפואי. מעורבותם בידי מתמללים מוכשרים הבקיאים בטרמינולוגיה בריאותית עוזרת לתמלל רשומות רפואיות, כולל דוחות היסטוריה ובדיקות גופניות, תלונות מרפאה, סיכומי שחרור, הערות מעקב, דוחות סוג של, תגובות התקדמות, מכתבים, נרטיבים, הערות פרוצדורות, דוחות חנות מסחרית. , ועוד.

השיטות הכתבה מפותחות - שימוש במכשירי ההכתבה העדכניים מבטיחה יופי מורכב מצב אספקה ​​מינימלי. בתי עסק מיקור מעבר חשובות משתמשות במספרי ללא תשלום ובטכניקות דיגיטליות להכתבה. רק את הקבצים המוכתבים תוכלו לנגב למחשב מקומי המחובר לאינטרנט. מתמללים מאזינים לקבצים ומתמללים בו. הקבצים המתומללים מועברים לקרני השמש החמות מאובטח. אופן השימוש בטכנולוגיה מפותחת זאת יאיץ את הליך תמלול קבצי אודיו ויעזור לנו לכבוש תמלול מזמן ידוע.
רישומי חיוג ללא תשלום - על מנת שהרופאים יכתיבו את אותה הדוחות הרפואיים שלהם למתמללים, היצרניות נותנות מספרי ללא תשלום, כחלק משירותי תמלול קבצי אודיו הרפואי זה או אחר. ההכתבות נשמרות בשרתים מאובטחים. חוץ מזה, המתמללים, לאחר הכניסה הראשית לשרתים, יפיקו במדויק את אותו המסמכים המתמללים. בזמן שזה נבצע, הינם יעלו את אותו המסמכים האלו לחמה באיזה אופן שתוכל להיפטר רק את הקבצים ללא קושי. תוכלו לאחסן קבצים מסוג זה באופן אלקטרוני או גם לבצע את מלאכת ההדפסה, במידת המשתמש.
ערכה ל אופרצייה של אספקת דוקומנטים – אופן השימוש במערכות תחזוקת זרימת מסמכים שונים לצורך תמלול קבצי אודיו וגם מזרז את אותו התהליך. מותאמים מקבלים דוחות המציגים רק את ההתקדמות של יותר מידי קובץ. לרופא מוצע ואלו המתקן להופך לדבר אחר את ההכתבה אומר תוך כדי הזמן תהליך תמלול. הגיע ממזער שגיאות ואת המטופל בעיבוד שוב פעם, ומבטיח אופציות מהירים ומדויקים. המערכת מפרטת ומנטרת צרכים מצב אספקה.
אישי אבטחת יופי - מותקן לשדר תמלילים בבדיקות נוי ערב המסירה. ארגונים חשובות מותקן אחראי צוות עובדים בידי מומחי אבטחת יופי tract , עורכים ומגיהים על מנת להזמין משלוח את אותו התמלילים ברמות מתחלפות אצל אבטחת איכות. זה יקטין את העיכובים בהצעת פתרונות ותיקים.
גישה שיטתית




חיוני מכך, פירמות מיומנות למיקור חוץ מ בידי תמלול רפואי מאמצות גישה שיטתית ומבטיחות מקצועי עובד מתואמת על מנת להעניק תמלול בעת. במרבית החברות בענף מציעות נתיבי מתחלפות בקרב זמני אספקה ​​כגון TAT 22 שעות ו-STAT סטנדרטיים (שעתיים, 4 עת או שמא 6 שעות), ועוד מתוך מטרה לסגל לצרכים שלך.

מיקור חוץ אצל התמלול רפואי - MTS ביצוע התמלול (MTS) היא , מחברות תמלול קבצי אודיו הרפואי המובילות המספקות פתרונות תמלול קבצי אודיו מגוונים.

Go Back

Comment