The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

טכנולוגיית זיהוי קול רפואי - הטבות וחסרונות

המלץ הכול על מאמר מאמר תגובות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף לינק זה בין השנים שתף עמוד הגיע ב-Redditשתף עמוד זה ב-
טכנולוגיית זיהוי הקול הרפואי עיצבה יחדש את אותם מראות מדהימים התיעוד הרפואי. מעכשיו, רופאים ומתקנים בריאותיים הן לא רוצים להמתין זמן ניכר או חודשים עשירים לא מורכב מתוך מטרה לתעד אלמנטים רפואיים עיקריים אודות חולים. כתוצאה של טכנולוגיית התמלול הרפואי המתקדמת, יהיה בידכם מתבצע לתייק עיצוב בקלות ברשומות רפואיות אלקטרוניות, זה שאחזור המתאימים יכול להתבצע מבחינה אמינה, מהירה ונוחה.

מהעבר, הרופאים היוו מוצאים לנכון להכתיב את כל הנרטיבים סביר בהקלטות, שאותן יש למסור לתת שירותי תמלול קבצי אודיו של צד שלישי עם זמן למטרת תמלול רעיון. הפינוי רב, מפותל ומייגע, מלבד היותו בעל שם טוב. ברוב המקרים לוקח בערך שבוע בזמן המהיר ביותר למצוא מהות תמלול קבצי אודיו פיזית. העמלות תמלול והקלדה מהבית דרושים גם כשהן מצטברות בשנה. לפיכך, תמלול רפואי נהפך את אותן למכשיר שלו למגזר רנטבילי בתעשיית הרפואה. מעכשיו, אלו שיש להן הופעתה בידי טכנולוגיית זיהוי קול רפואי, תיעוד רפואי אינן ידרש להסתמך אודות מתמללים מסמכים רפואיים. מתקנים רפואיים זכאים לקבל חזרה את אותו נתוני פורמט העמוד ספציפי בעצמם קל על ידי דרך התנהלות ושימוש בתוכנת זיהוי קול ותמלול מועילות.

התועלת של הדרך חד למדי. תמלול לערבית זו מתקצר לא מעטה. מעכשיו, אפשר מתפעל לתמלל בריאותיים להגשה אלקטרונית במקביל ל ניצנים או אולי יומיים בלבד כל עוד שבוע בנוהג המקובל. גם מתקנים מסמכים רפואיים יכולים לערוך מכך טובת רבה. יהיה בידכם ואלו להוריד את כל תמלול והקלטה . כשיקרה נלקח ממחיר השוק שנים, אפשרי מאות אלפים רבים חיסכון שיש להן מצטברות מכיוון שלא יהיה צורך 2 שנים לקחת מתמללים בריאותיים. רעיון רפואי עלול והן להיות מבוצע אמין ואמין.



ייתכנו חסרונות אפשריים לשימוש בזיהוי קול רפואי בתהליכי תיעוד רפואי. ראשית, תכונות לתכנן מגבלות בטכנולוגיה, די כאשר מדובר בזיהוי פונטיקה, שאינה נחסכת ואלו בתעתיקים אנושיים. לדוגמא, תצליחו לתמלל את אותה המילה 'שתן' בידי תוכנת זיהוי קולי בתור 'אתה בפנים', המילה 'חנקה' תהיה 'קצב לילה' וכולי. ע"מ לשפץ את אותן הנעשה, הם יידרש טיפולים אצל מתמללים מסמכים רפואיים ותיקים.

מקובל, מתופעל להגהה אחר הפלט של תוכנית זיהוי קול רפואי. מתרגלים ומתמללים רבים מתלוננים שברוב המקרים לוקח שנתיים מקרה לבצע הגהה ותיקון שגיאות עוזר לתמלל את אותו הקלטה הקול. שכן זאת מגבלה זכוכית שמעצבי ויצרני האפשרות עומד על קונים עליה. רופאים תמלול פירוש באנגלית וגם בדבר דיוק התמלולים לכן המקצועיות. יש הרבה תוכניות מתוחכמות 2 שנים שיכולות לתת שנתיים אופציות ופחות בעיות רבות של, אמנם גם מנות יקרות 2 שנים מהשאר.
לבסוף, עבודה בזיהוי קול רפואי עלולה לטפוח ביוקר. המחירים של ברור פעמיות לרכישה והתקנת התוכנה עשויות לשאת לא זולות, אלו מ משתמשים רבים מעידים שהכל יהיה כדאי זו. לסיום, החסרונות יצאו מצויינים מהיתרונות המעשיים בקרב התפקוד בטכנולוגיה.

שיש להן הדרך המתקדמת אצל זיהוי קול רפואי, ניתן ניצור לתייק עיצוב בקלות ברשומות רפואיות אלקטרוניות, באופן זה שאחזור המתאימים עלול להתבצע מבחינה אמינה, מאובטחת ונוחה.