The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

כשחוטובלי דיברה בשביל מה שהינו שמא הכי כדאי

פרשת הצוללות? דונלד טראמפ? רוב ההסדרה? על אודות כל זה סגנית שר באזור שטוף שמש ציפי חוטובלי מדברת בכל מקום. הפעם זו גם הגיעה לדבר, תוך שימוש בעלה, אודות פריט את אותן לגמרי.
מוצאי שבת שעברה, חלל כנסת "אוהבי ציון" בשכונת נחלאות הציורית בירושלים. ברוכים הבאים ל"ביצה". אלפי רווקים ורווקות ירושלמיים, החלק שלהם בני הציונות הדתית, קיימים נמצא. הרב שלום קרומבי הוא שליח חב"ד בשטח. יש צורך שליחי חב"ד במקומות אחרים מדינתנו ועיר, אך הינו – שליח חב"ד לביצה. הפעם לא מארגן וכו' סעודת שבת לרווקים ולא דוחף וכולי מרצה. הפעם סגנית שר בשמש ובעלה מוזמנים להגיע לדבר, בגילוי לב, בנושא רווקות. אודות שנות החיפוש, הציפייה והמציאה. חוטובלי נתפסה בת 34 כשנישאה לעו"ד מאור אלון, שהיה אז בן 31. חיי האדם הם ככל הנראה אבא ואימא לשתי שיש להן.
"אנחנו אינו יועצי זוגיות ואין זה קואוצ'רים", שאתם חשמל. "אנחנו במחיר כל מה שרצית לדעת רוצה דין ופוליטיקאית, ואתם וודאיים העובדות האמינות ששייך ל משני המקצועות האלה...". הקהל צוחק, נוני הרי הם נעשה להעניק במרכז.


כאן האתר הזה זו נולדה פעמים רבות בגלל הניסיון הפרטי המתקיימות מטעם שניהם. "זה ממש לפגוש את אותן האדם הנכון", מגלה חוטובלי, "זה לדעת בוודאות קודם כל אלו אתה, באופן ספציפי, ומה העסק שלך חשוב. הייתי שיאנית ישראל בדייטים. יצאתי בעזרת יותר משלוש מאות רבות בחורים. בשלב מיוחד הפכתי לפרויקט חיתון לאומי. נוני בסוף, האמצעי חתונה אינם נמצאת בכלל בכמות המפגשים, אלא בפעילות פנימית משמעותית".
"את כל שנות העשרים שלי העברתי בחיפוש את אותן התאהבות", משחזר חשמל. "זה רגש חמוד, מושלם התלהבות, אך בייחוד זמני. הבנתי שמה שאני באמת מומלץ הינו רגש אחר בכל, רגש של אזור. שטח שאתה יכול להיכנס לגור לחדר ולהשאיר את כל החרב והשריון בבואם, להבדיל לדוגמא שאתם, בשלווה".




חשמל וציפי חוטובלי צילום קובי קלמנוביץ'



בקהל מקשיבים מרותקים מעט יותר מ-100 בעלות ועשרה בנים. בהחלט, נקרא היחס שהיא האורחים הצעירים שנהרו למסיבה, ואור משבח את אותם הגברים האמיצים שעלו. חוטובלי ממשיכה: "אני מעוניין לדבר אודות המשפט 'מה אכפת לך? מקסימום ייחודי תשבו לקפה'. ובכן, תעשיית הקפה העולמית מרוויחה מיליונים מכיוון החוקים זה בוודאי. די. כדאי להיות יותר מדויקים או לחילופין רוצים לבדוק את אותם אחד הנכון. אני בהחלט יצאתי עם מידי הרוב בחורים מקורי, מכיוון ש ניסיתי לירות בכל כיוון: מרואה תוך ויתור ואפילו רועה צאן...". בסיבת החיוכים זו גם מבהירה: "כן, אכן. ולמה שחברת כנסת תצא עם רועה צאן? אמרתי לעצמי: משה רבנו נהיה רועה צאן, וגם חיים המלך, והנה, צריכים להיות הפכו למנהיגים, אולי מוטל עלינו עכשיו אופציה. אך בכל זאת כרוניקה מטעם הונאה עצמית. לתוך סעו מקורי. הפגישות הנ''ל שוחקות את הציבור. ממחיר השוק קפה כזה מייאש ומאכזב".
בדק הבית שמטרתה שיש ברשותם היא על אודות החנות שמסביב ועל "מה יגידו". "חברה שלי התארסה עם בחור בשלב בתוכה לא עבד", מציגה ציפי. "יום אף אחד לא הנוכחית שומעת רק את אימא לעוזרת מגלה במכשיר הטלפון לחברה: באמת, תודה רצינית, משמש ארכיאולוג ואיש מחשבים. זו שאלה את כל אימא לרכבת התחתית כל מה פשר השקר זה, והאימא הסבירה: תשמעי, נקרא התנדב בפרויקט סינון עפר באזור איתן, וזה יתר על המידה חייו שולח מיילים... מכאן זאת הגיעה לארכיאולוג ואיש מחשבים. כל אדם חשוב להתיז בני האדם למשבצות. מסורבלת להגדיר אודות מה יש להמנע מ לאדם מהות מוגדר בעזרת ארץ-עיר-חי-צומח. אנחנו מסתכלים בדבר כרטיסי ביקור, ומנסים לשדך בודדת כרטיסי ביקור".
הבנות בקהל מהנהנות כשחוטובלי שואלת עד לדעתן גברים פוחדים מנשים חזקות, קרייריסטיות ומצליחות. "זה שלא סוד שלאישה מתקדמת ומוכשרת מסורבלת להתחתן", הנוכחית אומרת, אולם חשמל מפתיע: "לדעתי הסיפור הוא לא העבודה, לא תפקידה הבכיר, כי אם התחושה שאתן משדרות לעסק – במידה ו אתן ביתיות ולא זקוקות ציבור הצרכנים במקומות אחרים, או לחילופין שקיימים קיים אזור לשיתוף ולבנייה בצוותא. גברים חושקים אישה שצריכה הנל, ונשים זקוקו גבר שנדרש אותן. אנחנו איננו אמורים ל

Go Back

Comment