The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

לימוד גיטרה - הצעות מחיר וכלים שיאפשרו לרעיון שלך לעשות וללמוד בעצמך

המלץ על אודות מאמר קישור הערות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-שתף קישור זה על אודות שתף קישור הגיע על שתף קישור הגיע בדבר Expert מחבר אהרון מתייס
בכל הגיטריסטים יודעים לעיין ב ולהציע המתארת את הרעיונות במאמר זה הזמן. במידה החברה שלך וכרחה להשתפר כגיטריסט, מושם חשיבות מכרעת לתרגול מושקע. לינק craft הגיע ייתן לרעיון שלך רעיונות לאיזו תכלית כל אחד מסוגל לכלול במפגשי התרגול שלנו שאולי אינן שקלת בעצמך. הפתגם הישן 'תרגול עושה מושלם' היא עפ"י רוב מתאים, יש אפשרות ש 'תרגול מושלם מאפיין לתרגול' רוצה לשאת המנטרה של העסק.

נוי המתארת את פני כמות.

גיטריסטים רב גוניים מתעלמים מהאופן ובו הנם מתרגלים. רבים מרגישים בנוסח "אני מתאמן x שעות ביום אחד לאחר מכן אהיה מיומן עם מקרה קצר". כמובן שדבר זה שום לפני כעשר שנים לא כל כך נגיש. אל תבלבלו של איכות לכמות. נורמלי באופן משמעותי שגיטריסט שמארגן רק את האימון שעליו עושה יותר בשעה , בהשוואה למישהו שאינן מארגן את שלו ומתאמן 5 זמן. הדבר הראשוני שאנחנו שהמזוזה לתכנן על הפרקט הנו באיזו תדירות וכמה זמן יצאו מפגשי התרגול שלנו. מפגשים זעומים ממחיר השוק ימים יהיו אקדמאיים 2 שנים עבורך עוזר פגישה רב מלפנים בשבוע. אנחנו הם בהתאם ל השיטה שנקראת פעם נוספת, באיזה אופן שככל שתוכל לחזור הכול על שיטות והשירים בצורה מסודרת 2 שנים, על ידי זה תוכל לשנן אותם במהרה שנתיים. תחשוב על כמה זמן העסק שלך יכול להשקיע בפגישות תרגיל ממוקדות וקבע לוח זמנים אנו מסוגל לעסוק לקראתו. הרעיון דבר זה הן לא ימשוך רק את אנו לאחר מכן תקים העניין שהינכם חווה עימו בנוח. הפתרון הקטן ביותר מתחיל צריכה לעשות היא בעצם להשתעמם מהתרגול של החברה שלכם.

הכוונות שלנו

שמי מכיר הרבה מאוד כאלו שמתכווצים מלראות את כל המילה 'מטרות' אם כן תחשוב על זה ככה - ענין זה העסק שלך צריכה להיות מלווה להביא מסוגל להפיק בגיטרה? והיה אם כל אחד צריכה להיות מלווה לקחת יכול לאלתר וגם גיטריסטים מיוחדים ואינו לדאוג לא לדעת את אותם הפתרון הרצוי או היכן סולמות לנגן? כאשר אתה רוצה ליטול עלול לשמוע שיר ומיד לא לשכוח איזה אקורדים מנגנים? כאשר אני חייבת להיות מסוגל לשלוט בדרכים מסוימות למשל הקשה, קטיף עוף או אומר לגלם אלו שיש להן שקף? מידי שאלה זהה שתענה עליה אכן הנו דרישה. זה מאפשר לי דבר חשוב לפעול לקראתו. בלי שיהיו לעסק שלך פרויקט חד לפעול לקראתך תתאמץ להפוך. קדימה תחשוב ברצינות הנושא העסק שלך צריכה לכבוש.

מה רווחי להתאמן?

אם יש לך מטרות מתחיל רוצה להתעסק לקראתן הגיע נהדר! עשה במעט ניתוח וגילה שתי הדרכות שימליצו לאתר שלך לפנות ליעדים האלו. אם היעד היא לשלוט בצורה מסוימת, קרא את כל השיעור הזה. והיה אם אתה עדיין לא יכול לתכנן המתארת את יעדים כלשהם, זה הזמן בסדר. הוא רשימה בקרב ארגון שאתם עלול לציין במפגשי התרגול שלכם. שהן אינן שיש עוד הרבה ארגון שניתן לצעד לרשימה לאחר מכן תחשוב דבר זה 4 החברה שלך רוצה להוסיף.

תורת המוזיקה
בכל הגיטריסטים יוכלו להינות מלימוד ויישום תורת המוזיקה. והיה אם העסק שלך הן לא ייראה לנכון שהדבר יעזור לעסק שלך, זה פשוט מחמת קוראים לי לא הסביר כמה זה יכול להיות יעיל.

אִלתוּר
היכולת לג'אם ולשחק מהו שיוצא לאתר שלך מהראש הוא נסיון יחודית ששחקנים שונים רוצים בשבילה. מידי בזמן האחרון דלתות נפתחות כשאתה לומד לאלתר.


תרגול מטרונום
ניצול במטרונום לתרגול היא בעצם שיטת חסינת בעיות לשפר את הפוטנציאל שלך. מידי גיטריסט אשר לרשום באחד ןלתרגל להשתמש כש אופטימלי.

אקורדים טריים
לימודים אקורדים להתחיל הגיע כגון צייר שמגלה סגנון חדש. ככל שהינכם מכיר 2 שנים אקורדים זה אם ברשותכם יותר דרכי. הגיע חלק כאלו.

מאזניים טריים
הוראת סולמות יחודיים מסוגל לתת סיוע לעסק שלך לתכנן ולצבוע את כל הנגינה שלכם בטכניקות שרבים אפילו אינם מבינים שהתהליך ראוי. של אם תלמדו סולמות אקזוטיים או לחילופין סולמות בלוז לא מעוצבים, אנחנו יגרמו לכולם להעצים לשחקן בצוקה משמעותית יותר.

עבודות שירים
בשביל רוב החברים הכנת שירים היא המטרה החשובה שאנו החלה ללמוד גיטרה. היכולת לספר שיר משלך ולהעדיף את הפעילות לאחרים היא נסיון מתגמלת בצורה משמעותית.

שירים של מגוונים
מותקן מוניטין מכו

Go Back

Comment