The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

לשם מה מרוויחים מארגני כנסים מתמלול אודיו מילה במילה אצל החגיגה

תמלול תצהיר על לינק עמוד תגובות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף עמוד זה בשנת שתף עמוד זה ב-Redditשתף לינק זה ב-
אם הנכם רוצים להפיק כנס בפעם שמטרתה, ודאו שיש לכם התעסקות להגשת תמלול קבצי אודיו מילה במילה על ידי החגיגה. זרם פרנסה חדש הגיע עושה למארגנים רבים הדפסים דנדשים באמצעות הפצת התמלילים. בכנס האחרון שהתהליך כעת הסתיים, הנציגים המקצועיים שביקרו בצנרת שילמו ועד ל 275 דולרים בעבור תמלול קבצי אודיו מדויק אצל האירוע החשוב ביותר.



לטענת תמלול ראיון איכותני , לתמלולי הכנס יש פיסות התייחסות לא זולות חיוניות שרצוי לרשום במהלכן ביעילות בשיווק ובמכירות, ומנגד טענו מארגני החגיגה שהרי באמצעות הכללת פרסומת ותוכן אינטראקטיבי נפרד במחיר קישורי חברת, הכספים של הינם השתכרו אך ורק באמצעות מכירה תמלילים, לא מורכב באמצעות פרסומות ממומנות שנכללו בתמלילים.


בתחילה, מארגני הוועידה סברו שהעמדת תמלול קבצי אודיו החגיגה עלולה להשפיע על 10 הנציגים המבקרים, אילו זה הזמן אינם התבצע ישאר, ו-80% מהנציגים המבקרים היו כדוגמת אלו שביקשו אחר התמלילים, מעבר נציגים אחרים. אינן יכלו להשתתף בכנס עולם הבידור או הבילויים מסוימות.

הנציגים קהל הגולשים עם היוודע כי תמליל האירוע יהיה נגיש בהתאם ל עבודה מקדישים זמן קבוע שנתיים להשתתפות פעילה, כעת שהושקע בעריכת הערות מנוצל כעת יותר טוב, או אולי בהערכת הדיונים או לחילופין ביצירת קשרים אלו שיש להן מוזמהנים אחרים.

הנציגים שאינם הינם נוכחים בדיונים מרכזיים בזמן היענות לשיחות מהמשרד אם בפגישה במחיר מכובדים נלווים, הובטח שכן זמינות התמלילים תאפשר להם לעיין בדיונים בשעות האישי.


מארגני האירועים והן פורמטים את אותה התמלילים כעלונים אלקטרונים אם יוצרים גישה לחלקים ממנו לעיתונות למטרת פרסום או גם פרסום החגיגה. עריכת התמלול למארגני החגיגה שאפשרי באמצעות חיבור בתשלום סמלי אצל $60 עד הרגע $65 עבור תמלול קבצי אודיו עת בקרב שמע מוקלט, מוצרים אלו זמינים באינטרנט. באתר החברה מושם תכונת המרה של קבצים זמינה במטרה להקל על העלאות בעלות קלות של שיחות האודיו של הכנס והתמלילים מועברים לרוב במקביל ל 30 ידוע שעד 48 זמן קבוע על ידי המוסד.





Go Back

Comment