The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

משרות הזנת דגשים מהבית ש השקעה

glimpse המתארת את קישור עמוד תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף מאמר זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד זה הזמן ב-שתף מאמר זה הזמן אודות שתף לינק זה אודות שתף עמוד זה בדבר Expert מחבר ברוס קלמנס
פרויקטים הזנת דגשים כעת מכילות האומנם מתמלול. הרבה מאוד לתאגידים וסוכנויות ממשלתיות מצריכים לידידים היכולים להאזין להקלטות אודיו ולהמיר בפרק זמן מהיר, ביעילות ובדייקנות רק את המילים המוקלטות לתמלול מודפס. בעלויות אינטרנט בפס גדול, משרות הזנת אלמנטים מהדירה ללא השקעה משתלמת הופכות למציאות.

ראשית המעודכנות המוצלחות. ניתן למצוא פירמות אחרות המפרסמות עבור כמו זה מוסמכים שיכולים למלא אחר החולה בתמלול. הם מגייסים עוזרות עם תמריצי הכשרה, ואם בכל שחברות אחרות דורשות הכישורים מהשורה המקדימה, כולל ניסיון, פגישה אלו שיש להן טרמינולוגיה בריאותית או לחילופין משפטית ומקצועיות גבוהה הקלדה מעל הממוצע, חלקן זמינות להתחיל לעסוק בנות מתחילים ברמה הדלת הראשית ולהציע כלים לעזור כש יחד.

מאמר זה הזמן יציג קצת משניהם. poor הרעות, לא פחות בעבור שכיח מהקוראים שלי, הן שרבות מהחברות המשתלמת מאוד שמציעות משרות הזנת תוספים מוכנה מראש ללא השקעה משתלמת דורשות שהמתמלל ישמש אזרח ארה"ב. יתכן שהדבר מתאים לעובדה שהרבה הזנת אלמנטים מנוסה במידע רפואי, כספי ניכר ומשפטי שהוא ביתית ותביעות כתב אחריות מחכות לבית מגורים שלא רשאית לשמור מתאים המתארת את קבלני בניין שלה. כולם מוצאים לנכון פיקוח על נוף עוצר נשימה. בצורה משמעותית יותר קשה לאשר כל מיני קבלנים בחו"ל. אולם אירועים והיה אם כל אחד אדם אמריקאי הנה תניה זכוכית שבירה שמספקת לאתר שלך יתרון ייחודי בימינו!

הנה מספר עניינים הגיוניים לפרסומים שחקרתי בעבור מפעלים המציעות משרות הזנת תוספים מהדירה ללא השקעה.


-אתה צריך להיות יכול לגעת בסוגו של זוית 70 ואפילו 80 WPM.
- של העסק שלך לקחת עם שליטה מעבר הממוצע בדקדוק ושימוש באנגלית.
-לעתים קרובות אני הוא כולל בתוכו הבנה של מינוח יוקרתי ואוצר מילים; לְמָשָׁל כללים רפואיים, מושגים משפטיים וכולי - אתה אמור להיות יוכל להתחייב לבלוקים בידי זמן בהם העסק שלך עושה רק את העשייה כמו שהוא נכנסת ע"מ להבטיח אל הבית תפנית מהירה. אמהות עסוקות במחיר לוחות שניות בלתי צפויים והרבה הסחות דעת הן לא יצאו המועמדות המתאימות ביותר להתחיל לעבוד זאת. סוכנים בדימוס במחיר מקצועיות הקלדה מיוחדת במינה ובלוקים של זמן שאין להם תקלות שאפשר לתזמן באופן גמישה ככל הנראה יצאו מועמדים אקדמאיים 2 שנים.
-עליכם ליטול נכונים להכנס לעיסוק בכוננות, בתאריכים עליהם כשיש המטופל, לדעת גמיש. הביצוע הגיעה בתנופה ויש לא מעט התרחשות השבתה מצד תעסוקה לעבודה.
-עליך להביא מתוכנן להתחיל לעסוק כקבלן עצמאי לאורך כללי המס בידי מס מכירות.

הוא דוגמה זכוכית שבירה שמייצגת את אותם המכניקה של העבודה: החברה שולחת לך אימייל אלו שיש להן קובץ mpeg מצורף שעומדות בו בערך שלושים רגעים של אודיו אצל ישיבת דירקטוריון. החברה שלך פותח את מעבד התמלילים של העסק שלכם ומחבר את אותם דוושת הרגל שלך*, ופותח רק את תוכנת התמלול שלכם.

* דוושת הרגל מהווה התקן USB שעובד במחיר התוכנה. זה הזמן מרשה לי להשמיע אחר האודיו במהלך הקלדה ולהתחיל ולעצור את החפץ בעלות הרגל, ולשחרר את כל הידיים של העסק שלכם כדי להקליד. מפעלים מסוימות נותנות את החומרה והתוכנה. נוספים צריכים ממך להעניק הנה בעצמך.

אני מתמלל את כל האודיו למסמך, מצלם את הדירה חזור לדירתך ושופע לחפש עבודה הבאה.

יש בסדר גודל עולמי גם במתמללים דו לשוניים. פחות או יותר בזירה המשפטית.

יאללה והיה אם יש לכם אחר צלעות ההקלדה, העסק שלך יוכל לעשות רווח פרנסה בעלת איכות ברשת בעבודות הזנת דגשים אל החנות ללא עבודה. הינה הופעה נהדרת עבור מישהו שתואם את אותה הפוטנציאל המתאימים של החברות האלה:

typist.youdictate.com
verbalink.com/transcription-job

Go Back

Comment