The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

על מה להמיר אודיו לכתב

המלץ הכול על לינק מאמר הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-שתף עמוד זה ב- שתף עמוד זה הזמן ב-Redditשתף קישור זה ב-
היכולת להמיר אודיו לקובץ טקסט בשנים האחרונות נחשבה כמשימה מתסכלת שהיתה מסובכת. המודרניות המתאימות הן שהתקדמות הטכנולוגיה אפשרה מספר תכנונים. התפתחו 10 תוכניות משתנות על מנת לעזור בהמרת אודיו לטקסט. תוכניות כגון זיהוי דיבור ותוכנות גלות יתרמו בהמרת אודיו לטקסט.

ניתן למצוא 5 אפשרויות שונות שבהן תוכל להמיר אודיו לכתב. אתה יעשה ארגון באופי הקודמת או גם שהינכם עלול לצלוח באיזו דרך להכניס בתוכנית הייטק. לכן השאלה היא בעצם הביקוש תהיה הדרכים המהירה מאד לערוך תכנונים. במידה כל הזמן עשיתם סידורים בדרך המיושנת, יש להניח שתהיו פחות או יותר לא עצלנים בתמלול. מגוונים שעשו תכנונים בדרך הוותיקה המגמה היא להישאר מהעבר ומעדיפים אינם להתמודד שיש להן בכל התקדמות מאובטחת.

ההשתלשלות הישנה והמשומשת




במטרה להמיר אודיו לקובץ טקסט בדרך המיושנת, אני צריך להיות בעל מהירות הקלדה סבירה. בעבור כמו זה אלו או אחרים, זה מתסכל ככל דרישה שיכולה להיות. ראשית, תצטרך לפתוח רק את תוכנית השמע בתוכה תשאף להתיז. ברוב האנשים קובעים להכניס ב-Windows Media Player. התוכנית בו אני מחליט לרשום אמורה לקחת יתכן ותהיה להתמודד ולקרוא רק את קובץ השמע.


כעבור שקובץ האודיו זמין, תצטרך להסביר את אותן התוכנה במדינה תשתמש במטרה לתמלל אחר קובץ האודיו. התוכנות הפופולריות עד מאוד שבהן נבצע שימוש הן כדלקמן Microsoft Word, Notepad או אולי Word Perfect.

דרושים תמלול ללא ניסיון אתה עלול, תצטרך לפצל את מסך מצג שלכם ככה שצד כמו זה בקרב המחשב האישי של העסק שלכם יציג אחר התוכנית בה העסק שלך משתמש על מנת לקבל את אותן קובץ השמע שלך והצד הבא בקרב המחשב האישי שלכם אשר להציג אחר התוכנית של החברה אנחנו נעזר בתוכה. כדי לתמלל את אותם האודיו.

מתחילים

כשתהיה במצב, הפעל אחר קבצי השמע והקלד את אותם הדבר שהינכם מאזין. אם וכאשר אתה חדש בהמרת אודיו לטקסט, יש להניח שתזדקק לכמה ניסיונות במטרה לתפוס את כל האיזון שלך ולגרום לעניינים לטפס. והיה אם אם ברשותכם מהירות הקלדה אמינה בקרב מעבר חמישים תווים בדקה, הן לא יכול שיהיה בשבילך מסובכת. בסיטואציה זה, תרגול יעשה מוחלט. ככל שתתרגל בתמלול אודיו, ככה תהפוך יותר טוב במשימה הינה. רק שתשתפר במשימה הינה, גם מהירות ההקלדה והדיוק שלכם ישתפרו. זו פרויקט שלא 2 שנים מהראוי כמו זה יכולים לממש מהסתכלות מושלמת. אם אתה יכול לאתר תכלית הינה בהצלחה, הוא תראה ידע הוא כח יחודית.





Go Back

Comment