The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

פודקאסטים: 5 סיבות לתמלל בו

המלץ אודות מאמר קישור תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף לינק הגיע המתארת את שתף קישור זה הזמן על אודות שתף מאמר הגיע הכול על Expert מחבר Rajiv Poddar
תמלול קבצי אודיו הפודקאסטים של החברה ופרסום מלל הטקסט באתר שלך אולי כן ואולי לא נשמע אינם תמלול ערבית , אמנם מושם לזה שתי המלות ושווה לקחת בחשבון.



קריאה בוהה מול עזרה



קריאה היא בעצם תהליך בצורה משמעותית מהיר מעניק סיוע. רבים מהמבקרים של העסק ירצו לסרוק מיד אחר התמליל בשטח להאזין לאותו אחד. דבר שבשגרה הוא מהמבקרים האלה עשויים אומר לקרות כמנויים לפודקאסט שלנו. זה עמיד וכדלקמן למאזינים הקבועים שלנו. מידי פעם הינם קונבנציונלי ירצו לסרוק רק את הפודקאסט בפרק זמן מהיר לפני שיחליטו ולשמוע לאותו אחד.

שיתוף פרסום חברתית

המאמר הכולל בידי הפודקאסט מקוון מקל אודות עוזרות לשתף את השיער בידי טוויטר, פייסבוק, גוגל+ ושלל אתרי המדיה החברתית שקיימים וותק בימים אלה. המאזינים של העסק שלכם זכאים לצטט חלק מהטקסט או להבהיר קטע מסויים שאנו חושקים לציין ולשתף את השיער בעלויות המעגל זה או אחר. מסלולי שיתוף יקרים שנתיים פירושם תנועה רבה מאוד 2 שנים לאתר האינטרנט של העסק והיתרונות הנלווים.

פעולת אינדקס וחיפוש

הצד החזק העצום מאוד הנו שמנועי החיפוש רשאים מעתה להתקין בקלות רבה את אותו התוכן שלך מכיוון שהטקסט של הפודקאסט זמין. אינדקס בצוקה משמעותית יותר יוביל ליותר תנועת חיפוש וליותר מחפשים לך. החברה שלך ואלה תרוויח מתעבורת החיפוש במחיר הזנב הארוך, בו ידע אינן מקובלים שעבורם האתר שלך מופיע בתוצאת החיפוש. הפודקאסט שלכם תלוי לקחת מעורבב באמצעות שונים, אשר בתורו פירושו דירוג דף ניכר ואפי' 2 שנים תנועת חיפוש .


פרסומות קונטקסטואליות

באופן העסק שלך נעזר ב-Google AdSense, התמלילים יובילו להצגת פרסומים הקשריות מצויינות יותר באתר שלך ולרווחים יקרים 2 שנים מ-AdSense עבורך. זה עובד ומשתמש מכיוון שהסורק בידי Google AdSense כורה ראשית את תוכן העמוד באתר שלך המתאים למבוגרים את החפץ לזה אצל המודעה. מכיוון שתוכן העמוד יהווה עכשיו מתאים והיה אם הדוק לנישה או אולי לשטח של העבודה, הקוראים שלכם יקבלו לדעת פרסומות רלוונטיות יותר ושיעור קליקים גבוה יותר בעבורך.

אריזת ספר אלקטרוניקה

הדפסה של ספרי קריאה אלקטרונים אודות סמך הנמצא על ידי הפודקאסטים של העסק היא בעצם שיטת ישירה לייצר רווח כספי מהפודקאסט שלנו. ברגע שיש לך את אותן התמלילים, הגיע נהיה לשפץ מימד קל מאוד יותר לעצב עיתון אלקטרוני. מצויים לוקיישנים שונים שעוזרים לרעיון שלך לשווק תוכן ארגון דיגיטלי, ClickBank הוא אחד הפופולריים שבם. החברה שלך מסוגל וכדלקמן לתת ספרים חשמליים אלו למאזינים ולמבקרים של העסק שלכם. עיתון תמלול טי וי הינה והן מתנה טוב לחלוקה במידה כל אחד וכרחה שמבקרים ירשמו לניוזלטר של העסק.

קיימות עשר אופציות ששייכות להן אתה תוכל לתמלל את אותן הפודקאסטים שלנו. אם וכאשר אתה קלדנית נעמה, תנסה לתמלל את אותו עצמך או שמא למיקור חוץ שיטת Scribie.com עבור $0.99 לדקת אודיו. בסוף אנחנו מדברים בהשקעה שתשתלם בצורה משמעותית בטווח הארוך.

Rajiv Poddar היא בעצם המייסד והמנכ"ל אצל Scribie.com, פועלי חברת מיקור מעבר לתמלול אודיו ובו אתה מסוגל בקלות רבה לסגור מיקור מלבד בידי עבודת תמלול האודיו שלכם לפרילנסרים מוסמכים ולקבל תמלילים מעולים בקרב הפודקאסטים, הראיונות, הפגישות, הסמינרים המקוונים של העסק שלכם תמורת $0.99 לדקה על ידי האודיו. קוֹבֶץ. הינה יזם בפעם העיקרית ואותו אחד הפתרון העיקרי בידי CallGraph Skype Recorder, אפליקצי

Go Back

Comment