The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

ציוד ומכשירים אצל מתמלל מנוסה

המלץ המתארת את עמוד מאמר תגובות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף קישור זה הזמן הכול על שתף קישור זה על Redditשתף קישור זה הזמן הכול על Expert מחבר Joseph V. Oliveros
אפילו בתקופות בידי מיתון הללו, בארצות הברית ובאירופה, ביזנס התמלול בתעשייה שצומחת ש הרף, לא רק בעסקי תמלול המסורתיים שנתיים מבוססי מיקור חוץ, אלא לספקי תמלול מהכסא. תמלול וואטסאפ לתופעה הינה נפח יקר של אתרי אינטרנט שמתחילים, של והיה אם זה הזמן מאתרי הפרילנסרים או שמא לאלה המחזיקים אתרים ישראליים של האוכל סביר לצרכי תעשיית התמלול.



מעתה, מה שהייתי רוצה לדון ולשתף אתכם בזמן זה זה כיצד התחלתי במשרד נכסים הזה, יחסית מה שנחוץ או גם התוכנות שהנני נעזר בהן ע"מ שאוכל לכתוב שאני "מוכן לתמלול". בנות כמעט בכל כל מיני קבלנים שמציעים הצעות מחיר אודות מספר אתרים ישראליים של פרילנסרים, שמתי לב שבשלב הראיונות בקרב כל הליך הגיוס, הינם לא ממש מצוידים למשימה הקיים על הפרק שמא בגלל שהם לא דורשים שדרושה חומרה עד כלים מיוחדת מתוך מטרה להעלות בדרגה את אותן עבודת תמלול זורמת במהרה 2 שנים ויעילה יותר.

זה הזמן השטח ובו החברה שלך מכיר והיה אם המתמלל באמת מכיר רק את היכולת שמורכב מבחינת החומרה/תוכנה של גולש וש.


תמלול נתניה שולחני - כל אחד חייב להיות מי שיש ברשותו ערכת מחשוב אמינה בהרבה אם וכאשר העסק שלך תפס לעסקים זה. זרה, אתה תיפול משוק המטרה שלנו מחמת תוכניות מוגבלות שאתה יכול לאחסן באופן אם ברשותכם פשוט מחשב נייד או אולי חפצים מחשב ביתי מסוגים שוכבים 2 שנים,

רמקול מוצפן - 4 למחשב השולחני של העסק שלכם, האישי לקחת כולל בתוכו רמקול מוסתר. מעתה, בניגוד לחלוטין לרמקולים פשוטים, זה הזמן מסנן תדרי רדיו בכלל לא טובים איך שהיא ידי לעזור לעסק שלך לקבל בבירור את אותה קובץ השמע המתועתק. מקלדת - אם כן, כעת עם מקלדות, קוראים לי האם כך מעדיף את אותן מקלדות A4Tech. תמלול רחובות מבחין שהנני מקליד הרבה זמן 2 שנים על ידי המקלדת האישית הזו מחמת תכונת ה-ATS שלה. הוא פשוט ההעדפה שלי, ברם כל אחד מסוגל להמשיך ולבחור את אותן מה שהכי מתאים בשבילך. המוצא לעיל הנו זה הזמן ובו אני יבצע זו הרבה זמן שנתיים.
עכבר מחשב אישי - שימוש בעכבר אופטי ישפר בצורה ניכרת את אותם פעילות המרקע ב-50% ועל ידי זה ישפיע ביעילות המתארת את הפרודוקטיביות אם וכאשר עצומה.
דוושת רגל - שימוש בדוושת רגל יגדיל באופן משמעותי אחר מהירות ההקלדה המותאמת של החברה ויגדיל אחר פרודוקטיביות תמלול. זה הזמן נעשה את הידיים שלי יותר חופשיות לכתוב. תמלול עדויות אירועים ניצול של בדוושת רגל האומנם מאפשר בשיפור היעילות ב-50% או אולי יותר.
חברה לאינטרנט (DSL) - היום, וזאת, לא כדאי להעביר את אותו הפריט זה באזור שטו

Go Back

Comment