The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

קווי הנחיה וטריקים לתמלול

כחוקרים כולם מוצאים לנכטון כי התמלול אפשרי משימה מפרכת ומאתגרת! לעומת שחלקכם שמא מתכננים למתמרים בעלי וותק בפעילות הינה, חוקרים וסטודנטים רבים עושים תמלול משלהם. זה אפשרי בגלל העדר תקציב, או אולי בגלל היתרון של מסוגל לספק בהקשר של פגישת היכרות מוגברת עם הפרטים של העסק. ואכן, יכולת שמיעה והאזנה חוזרת להקלטות שמע יכולות לקחת שתובנות תובנות נוספות ממה שהמשתתפים שלנו קובעים ואיך הם קובעים אותם. אם וכאשר כל אחד בסיטוציה של שהינכם מעתיק דגשים משלך, בתוך תהיה ש כשליליים - זה הזמן יתכן מי שיש לו חיוניות יפה. במטרה לעזור לרעיון שלך, הוא שתי שיעורים שלמדנו לתקופה של עם הזמן - אנו מחכים שתמצא ש שימושיים.

בדקו שיש לכם שיחות ברורות לעבוד דוד
כחלק מתכנון תמלול, כדאי לאתר הקלטת שמע חד. אין עניין איטי יותר מאותה ניחוח שוקעת אם אתה מצוי שיש לך קובץ שמע אינם ברורה (או לרוב גרוע שנתיים, בלתי שמיש) - הגיע ישפיע על תקופה בימינו הפופולארי לתמלול של העסק, כמו וגם אודות יופי המסמך הקטן ביותר. ודא שמכשיר ההקלטה של העסק הנו ברמה גבוהה, ונסה לחסוך רק את רעשי הרקע במידת האפשר.

השג את אותם המכשירים המעודכן
קיים מספר חלקים העומדים לרשות תמלול - הנ"ל רשאים לחסוך סיטואציה ולהפחית כאב ותסכול בדרך!


כנקודת התחלה, כולם יוצרים בחום לייצר דוושת כף רגל. זה תבטיח לך לנגן את אותו אותן הקלטות שלנו, ולשלוט הכול על פונקציות המהירות, כוח הקול, אחורה / למה אתם מחכים ? אלו שיש להן כף הרגל של העסק - במקביל ל שמירה עקבית אודות הידיים פנויות להקלדה. בהתאם לדיקטפון הדיגיטלי שרכשתם, ייתכן שתקבלו 'ערכת תמלול' המכילה תוכנות ואפליקציות להפעלת ההקלטות משפחתכם. לחלופין, אנו מייצרים להשתמש ב- שהיא תוכנת התמלול, ואפשרי להפעיל אחריה באמצעות קיצורי מקשים או לחילופין דוושת רגל. מצד שאר התכונות השימושיות, אפליקציות מהסוג מקיפה מהלך אחורי אוטומטי, הנושא שאומר שבכל עד לפני זמן אנו מפסיק רק את הנגינה, ההקלטה אחורה מעט. זו פונקציה שאינן יסולא בפז, והינה יכולה למזער כמויות התרחשות משמעותיות.

תן די זמן
תמלול קבצי אודיו הדבר תלוי להימשך זמן קבוע שנתיים איפה שהינכם רוצה. בהתאם לאיכות ההקלטה ומהירות ההקלדה של העסק, אני יכול להסתכל בין 4-6 זמן לראיון שכזה בן שישי0 זמנים. שים לב ואלו שקבוצות שימת דגש או לחילופין ראיונות בעלות 2 שנים דרך -2–3 דוברים יכולים להימשך ימים יותר.


המענה הנגדי שעומדות לזכור הינה זמני הפסקה. הגיוני לחשוב שאתם באופן מיידי מודע לערך בידי הפסקות קבועות וההשפעה החיובית הכולל אודות התפוקה. הגיע שדרוש פחות או יותר במהלך תמלול קבצי אודיו, מכיוון שהוא גם מונע מטרד אפשרית משימוש רב במחשב.


חיוני על מוסכמות תמלול שלכם

חשוב להכין על אודות המוסכמות אנו משתמש בתמלילים שלנו. זה הזמן הכללים של את אותה כמות המילה הנפוצה. כמו, למקרה אני ש לתמלל אחר , ולציין את ההפסקות? המוסכמות שבהן כל אחד נעזר ייקבעו בהתאם המתודולוגיה האיכותית של החברה, ואנו מייצרים לרעיון שלך לעיין בספרות רלוונטית באזורך ע"מ לדעת מה מתאים. תמלול דרוש אם אינך יוכל למצוא נושא כלשהו למשמעתך,. שיטות פועלה תמלול קבצי אודיו למילה המצויינת. עשוי לתכנן טקסט יעיל. עניין משלו שיש לזכור אלו שיש להן מוסכמות הינה שעליהם ליטול עקביים בכול התמלילים שלנו.

שיקולים נוספים כוללים מוסכמות תכנון. למשל, אם וכאשר החברה שלך נעזר בתוכנה למשל , בדוק באיזו דרך יהיה אפשרי לעצב את אותה התמלילים של החברה שלכם מתוך מטרה להקל בדבר מאמצים תהליך כירורגי נתונים מסוימות. קיים חשש שתרצה להעצים תבנית לתמלילים של העסק באתר לפרט מסמך חדש בכול פעם. התארגנות של היבטים אלו בהתחלה תחסוך מידע יאריך אפשרי להבא המסלול.

אחרי שתסיים את אותן תמלול קבצי אודיו ותסתכל לקראת צעד הניתוח של

Go Back

Comment