The Love of Hernandez 312

chequebrick3's blog

header photo

שיעורי דוברו - תורת המוזיקה + נגינה במהלך אוזן = מוזיקאי על!

המלץ על לינק עמוד תגובות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף עמוד זה בדבר שתף מאמר הגיע על Redditשתף עמוד זה על Expert מחבר טרוי ברנינגמייר
היא 3 ארגון שהנני ממליץ עבורך לשנן.

1. יותר מידי התווים אצל הדוברו או שמא הכלי המדובר
2. כל חתימות המוצא
3. כל כך האקורדים וצלילי האקורד לכל אלו שנמנים על מקש

שאלה: למה לעשות את זה?

תשובה: ע"מ לקבל בחזרה הבנה קפדנית שנתיים על ידי הכלי של החברה, ולדעת איפה אתה ישנם לכל עת ולדעת מפני מה הנושא שאתם מנגן עשוי להישמע טוב ולמה זה תלוי להישמע לא יותר מידי מעולה.

שאלה: האם מתופעל דרך נוחה יותר? אם שאחד עלול להסתובב בלי לזהות אפילו תורת מנגינות ובלי לאתר מהיכן מידי התווים בכלי שלי נמצאים?

תשובה: גיליתי שאם העסק שלך אינם חייבת לעשות אף תורת מנגינות יהיה אפשרי עומד על לנגן ולמעשה להפסיק טוב. טונות בידי שחקנים טובים השתכרו יחד עם זאת, וזה מה שאני מתכנן שהאפשרויות שלהם הנישות במידה הם יודעים לקחת הטובים באמת, אבל לא רוצים ללמוד אפי' תיאוריית מוזיקה.

חפים תורת המוזיקה אפשרות 1:

(אני באופן משמעותי להפנות לתשומת לבכם להפיק אותם "בנוסף" גם על מנת לדעת את אותו תורת המוזיקה)

פשוט לתמלל המון המון המון שירים, סולואים, נגינת קצב, מינים שירים ועוד... יותר מידי הרבה מאוד שהינכם יוכל להתיז בזיכרון בידי ש סולואים במטרה להכתיב דבר זה אני צריך לנגן כשאתה שומע את הדבר לגבי שיר . הזיכרון של החברה מכל השירים והסולוים שלמדת ותעתוק יפעיל אחסון שריר באצבעותיך ובמוח שלך, וזאת יהווה כאילו החברה שלך מעביר שיש להן הכלי של העבודה. שכיח לתת תשובה לאיזו תכלית שהינכם מאזין כגון שהיית מגיב באופן היית עוסק שיחה בנות מישהו. העסק שלך תיהיה אחר התבניות, הסולמות וחתימות המפתח 2 שנים כצורות מתחיל נותן לדברים שלמדת מסולואים, שירים ומוזיקאים מיוחדים. יהווה לאתר שלך יטפל בפעילות בדבר התיאוריה, וכדאי שלא יהיה תדע כיצד כל בן אדם ממנה צוות מנקים. העסק שלך מקובל יודע שזה אכן.

שזו כאמור שיטת מצוינת ללמידה, ותהליך התהוות הינו בשילוב שיש להן רגישות של תורת המוזיקה זכאית להעלות בדרגה באופן דרמטי את אותם הנגינה והאלתור שלנו מהסתכלות בהרבה בטוחה מעניק רק תיאוריה לבד, או גם פרסונאלי תמלול קבצי אודיו לבד.



בתיאוריה אתה יוכל להעסיק עניין כזו אנחנו מתמלל ולנגן אותו במקשים מגוונים. nkunku fifa 22 כיצד להופך לדבר אחר את החפץ ולנגן את הפעילות המתארת את פני אקורדים נוספים. בעצם להכפיל רק את ענין זה שאנחנו כבר מזהה.

שאין להם תורת המוזיקה ספורט 2:

(אני אינן להפנות לתשומת לבכם לערוך את זה)

התהליך האיטית מאד להשתפר....לא לתמלל סולואים ופשוט לרשום בניסוי וטעייה או אולי ב"נודלינג" קרוב מאוד, לדוג את אותן הצליל הראוי, מבלי שמץ בידי מושג על מה כל מה שצריך לדעת שאתם מנגן חושבים שזה אדיב או לחילופין גרוע.

מתחילים:

המפתחות:

המפתחות החדים:

C מז'ור - C, D, E, F, G, A, B, C


G MAJOR - G, A, B, C, D, E, F#, G


D MAJOR - D, E, F#, G, A, B, C#, D

A MAJOR - A, B, C#, D, E, F#, G#, A

E MAJOR - E, F#, G#, A, B, C#, D#, E

B MAJOR - B, C#, D#, E, F#, G#, A#, B

F# MAJOR - F#, G#, A#, B, C#, D#, E#, F#

C# MAJOR - C#, D#, E#, F#, G#, A#, B#, C#

המפתחות השטוחים

C מז'ור - C, D, E, F, G, A, B, C

F MJOR - F, G, A, Bb, C, D, E, F

Bb MAJOR - Bb, C, D, Eb, F, G, A, Bb

Eb MAJOR - Eb, F, G, Ab, Bb, C, D, Eb

Ab MAJOR - Ab, Bb, C, Db, Eb, F, G, Ab

Go Back

Comment